Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Elin Berg - 26 juni 2012 12:47

Nu har jag precis kommit hem från gymmet igen. Det gick bra men ändå inte bra idag... Jag började med att köra 30 minuter på crosstrainer, gick väldigt bra! sen körde jag styrka och då körde jag ben och rumpa idag. Efter bara en liten stund fick jag sluta på grund av att jag kände att jag började få blodsockerfall... Så jag kunde inte riktigt avsluta träningen.
 
Jag måste verkligen köpa mig nya träningskläder... Vet du någon bra affär eller sida på internet där jag kan köpa fina träningskläder?
 
Jag måste bara berätta att jag har fått världens erbjudande och om det går vägen så kommer det förändra hela mitt liv. Jag vill inte berätta vad det är för erbjudande jag har fått nu då det inte är klart än. Men när jag vet säkert så ska jag dela med mig! :D

Presentation


19 år och bor i Kungsbacka. Älskar tatueringar och piercingar. Du kommer få läsa och se mycket om vad som händer i min vardag. Jag kommer dela med mig av mängder av tips. Skönhetstips, träningstips och massa mer! Jag hoppas verkligen att jag fångat ditt i

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bloggerfy

Bloggerfy.com


Ovido - Quiz & Flashcards